بین مطالب وب سایت جستجو کنید

فقط اندروید+یه خورده کامپیوتر

     
boy fastfinger
15:9
پنج شنبه 5 تير 1393

gold_htc_one_1_1

ایتنا – این روزها انواع گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌های مختلف، ظاهر متفاوت و قیمت‌های گوناگون به دست کاربران می‌رسند و البته شانس در اختیار داشتن یک دستگاه گوشی هوشمند با بدنه‌ای از جنس طلا برای غالب کاربران جهانی تقریبا صفر است.

به گزارش ایتنا، با این وجود شرکت HTC بر اساس برنامه‌ای که در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر ترتیب داده است می‌تواند این شانس را برای شما افزایش دهد و این امکان را به‌وجود آورد تا شما هم یک دستگاه گوشی هوشمند HTC One با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار داشته باشید.

شعبه شرکت HTC در بریتانیا به صورت رسمی اعلام کرد تعداد محدودی از گوشی هوشمند HTC One با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار تولید شده است که می‌تواند در اختیار عموم کاربران قرار گیرد.

کاربرانی که قصد دارند یکی از این گوشی‌ها را در اختیار بگیرند باید صفحه رسمی HTC UK یا شعبه HTC در بریتانیا را در شبکه اجتماعی توئیتر دنبال کنند و مطلبی که در آن منتشر شده است را روی صفحه شخصی خود بگذارند.

پس از این اتفاق نام کاربر در سیستم ویژه HTC ثبت می‌شود و یک قرعه‌کشی ویژه صورت می‌گیرد تا به صورت اتفاقی برخی نام‌ها بیرون بیایند و بتوانند این جایزه بزرگ را دریافت کنند.البته شرکت HTC اعلام کرده است که مدت این اتفاق و قرعه‌کشی یاد شده تا تاریخ ۲۹ ژوئن ادامه دارد و کاربران می‌توانند در آن شرکت کنند.

شرکت HTC پیش‌بینی کرده است که با عرضه رایگان این گوشی هوشمند پیشرفته و البته گران‌قیمت، تمایل کاربران برای خرید این محصول را افزایش می‌دهد.

:: موضوعات مرتبط: اخبار داغ و جدید، ،
boy fastfinger
15:9
پنج شنبه 5 تير 1393

Capture769

گویا آی تی - امروز برند چینی هواوی رسما اعلام کرد که موفق شده است در بازه زمانی تقریبی یک ماهه، تا به حال مرز فروش یک میلیون نسخه از اسمارت فون Ascend P7 را بشکاند! یکی از برجسته ترین ویژگی های این پرچمدار چینی، ضخامت آن است.Ascend P7 هواوی، بدنه ای فلزی دارد و تنها ۶.۵ میلی متر ضخامت دارد.این اسمارت فون بدون شک جزو اسمارت فون های باریک موجود در بازار تلقی می شود.این پرچم دار چینی مجهز به نمایش گری ۵ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰ پیکسل می باشد.دوربین اصلی این اسمارت فون که در کاور پشتی جا خوش کرده است، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.وجود یک دوربین قدرت مند ۸ مگاپیکسلی در جلو این اسمارت فون آن هم با وجود حالت “panorama selfie” بی شک بیانگر این نکته است که هواوی در Ascend P7 خود گوشه چشمی هم به جذب مخاطبانی که علاقه مند به عکاسی از خودشان (یا همان عکس برداری خود سلفی) هستند داشته است.از دیگر مشخصات فنی این اسمارت فون باریک، وجود حافظه رَم دو گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی و پروسسور چهار هسته ای (پردازنده) اختصاصی هواوی، Kirin 910T با فرکانس کاری ۱.۸GHz می باشد.این پرچمدار چینی از سیستم عامل محبوب اندروید ۴.۴ (کیت کت) بهره می برد.نکته جالبی که در این بین به چشم می خورد آن است که، تا به این مدت Ascend P7 هواوی در تمامی بازارهای جهانی عرضه نشده و شاید بتوان احتمال داد که با عرضه گسترده این پرچمدار چینی، شاهد فروش هرچه بیشتر آن باشیم.آن طور که از شواهد امر پیداست، هواوی به دنبال رسیدن به آمار فروش ۱۰ میلیون نسخه از Ascend P7 در بازه زمانی یک ساله است.در پایان بد نیست اشاره ای داشته باشیم به آمار فروش نسل قبلی این پرچمدار، یعنی Ascend P6 که در سال ۲۰۱۳ میلادی توانست به رکورد فروش چهار میلیون نسخه در یک سال دست پیدا کند.

Capture768

:: موضوعات مرتبط: اخبار داغ و جدید، ،
boy fastfinger
15:9
پنج شنبه 5 تير 1393

Capture762

گویا آی تی – گویا تغییر و تحول روی جدیدترین پرچمدار سامسونگی، یعنی اسمارت فون Galaxy S5 تمامی ندارد! چرا که این برند کره ای در تازه ترین اقدام خود مدل جدیدی از Galaxy S5 را با نام تجاری  Galaxy S5 Sport معرفی نموده است.

این اسمارت فون نوظهور، حاصل طراحی و هم فکری اسپرینت و سامسونگ می باشد.البته ظاهر Galaxy s5 sport با پرچمدار اصلی سامسونگ کمی تفاوت دارد! مثلا اگر به تصاویر منتشر شده از Galaxy s5 sport نگاه کنید، سه دکمه ناوبری فیزیکی را در جلو اسمارت فون نظاره خواهید کرد.البته همان الگوی نقطه ای کاور پشتی Galaxy s5 در Galaxy s5 sport نیز به چشم می خورد و ظاهرا سامسونگ تمایلی به کنار گذاشتن این الگو در Galaxy s5 sport هم نداشته است.

 

Capture756

بد نیست بدانید که این اسمارت فون نوظهور توانسته است گواهینامه IP67 را نیز کسب نماید.این جمله بدین معناست که، Galaxy S5 Sport همانند Galaxy S5 در برابر آب و گردوغبار محفوظ خواهند ماند.خبرهای پیرامون این اسمارت فون نوظهور حکایت از آن دارد که Galaxy S5 Sport، با اخذ مجوز لازمه، به صورت رایگان به مدت یک سال از سرویس MapMyFitness MVP استفاده می نماید.بدون شک یکی از ویژگی های Galaxy S5، توجه ویژه آن به سلامت انسان است.گفتنی است که Galaxy S5 Sport، نیز همین رویه را پیش گرفته است و با اخذ و پرداخت حق اشتراک شش ماهه Fit Live Hub، توانسته است یک اکانت انحصاری در Spotify خریداری نماید.اما شاید این سوال در ذهن شما نقش ببند که سخت افزار به کار رفته در Galaxy S5 Sport در قیاس با Galaxy S5 چه تفاوت هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید اذعان کنیم که سخت افزار به کار رفته در Galaxy S5 Sport مشابه همان سخت افزار به کار رفته در Galaxy S5 می باشد.از مشخصات فنی Galaxy S5 Sport، باید به وجود پروسسور (پردازنده) اسنپدرگون ۸۰۱ با فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رَم، نمایش گر ۵.۱ اینچی با کیفیت فول اچ دی، سنسور حس گر اثر انگشت و ضربان قلب و باتری ۲,۸۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.در پایان شایان ذکر است که Galaxy S5 Sport قرار است در دو رنگ آبی و قرمز از تاریخ بیست و پنجم ماه جولای میلادی رسما کار فروشش را آغاز نماید و خریداران Galaxy S5 Sport می توانند از تخفیفی ۵۰ درصدی جهت خرید Gear Fit سامسونگ بهره مند شوند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار داغ و جدید، ،
boy fastfinger
15:8
پنج شنبه 5 تير 1393

8ad5f949260df3e8a57eb933b1fdd7bb_XL

خبر فارسی – گوشی‌های هوشمند دستگاه‌های شگفت‌انگیزی هستند که زندگی افراد را تسهیل کرده‌اند. با این گوشی‌ها می‌توان کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داد که بسیاری از افراد درباره آنها نمی‌دانند.
مطمئنا می‌دانید که می‌توانید با گوشی‌های هوشمند بازی کنید، موسیقی و فیلم تماشا کنید یا در وب مرورگری کنید اما در این گزارش به مواردی می‌پردازیم که شاید بسیاری از کاربران ندانند که گوشی هوشمندشان چه قابلیت‌هایی دارد.
آیا می‌دانید که با گوشی می‌توان اتومبیل‌ را روشن کرد؟!
گوشی‌های هوشمند علاوه بر روشن کردن اتومبیل، می‌توانند درهای خودرو را قفل یا باز کرده و می‌توانید از گوشی موبایل‌تان همانند یک دستگاه کنترل از راه دور استفاده کنید.
بر این اساس تعدادی برنامه نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند ارایه شده که امکان کنترل اتومبیل را فراهم می‌کند.
Viper Smartstart یکی از برنامه‌های محبوبی است که این امکان را برای گوشی‌های هوشمند فراهم کرده است.
آیا می‌دانید با گوشی می‌توان اطلاعات آهنگ‌ها را درآورد؟!
گوشی‌های موبایل با وجود نرم‌افزارهایی که برای آنها ارایه شده، به یک کلکسیون موسیقی شخصی تبدیل شده‌اند.
گاهی اتفاق می‌افتد که رادیو را ناخودآگاه روشن می‌کنیم اما آهنگی پخش می‌کند که دلخواه‌‌تان نیست. اما تعدادی برنامه‌های موبایلی ارایه شده که قادر است تشخیص دهد که شما بیشتر چه آهنگ‌هایی گوش می‌کنید و به چه موسیقی علاقه دارید.
از این نوع برنامه‌ها می‌توان Shazam یا SoundHound را نام برد که قادر به تشخیص آهنگ‌های مورد علاقه شماست و گوشی را به یک کلکسیون موسیقی مورد دلخواه تبدیل کند.
آیا می‌دانید که گوشی هوشمند یک ابزار اندازه‌گیری است؟
گوشی هوشمند شما ممکن است در لیست ابزارها قرار نگیرد، اما از این دستگاه بیش از آنچه که فکر می‌کنید می‌توانید بهره ببرید.
گاهی به سرعت لازم است که سطحی را اندازه گیری کنید اما ابزاری در دسترس‌تان نیست که بتوان با آن این کار را انجام داد. اما گوشی‌های هوشمند دستگاه‌هایی هستند که می‌توان از آنها به عنوان یک ابزار برای اندازه‌گیری استفاده کرد.
فقط کافی است که نرم‌افزارهای خاصی روی دستگاه نصب شود تا بتوان به سرعت اجسام و سطوح مختلف را اندازه‌گیری کرد.
آیا می‌دانید گوشی هوشمند سرعت سنج است؟
واقعا شگفت انگیز است که بتوان با دانلود نرم‌افزاری مثل Speed Gun روی گوشی‌های هوشمند بتوان یک جسم خاص را تشخیص داده و سرعت آن را اندازه‌گیری کرد. مثلا دوستان‌تان ادعا می‌کنند که با سرعت خاصی قادر به دویدن هستند، به این ترتیب شما می‌توانید با اندازه‌‌گیری سرعتش هنگام دویدن ادعایش را ثابت یا آن را نقض کنید.
آیا می‌دانید با گوشی می‌توان خرید ارزان داشت؟
نرم‌افزارهایی همچون ShopSavvy و Amazinger Compare Prices وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند بارکدی را از یک محصول خاص اسکن کرده و سپس هنگام خرید بتوانید لیستی از محصولی که مد نظرتان است را یافته و کمترین قیمت را به شما پیشنهاد دهد.
بنابراین لازم نیست که برای هر محصولی که می‌خواهید خریداری کنید، بهای زیادی بپردازید

:: موضوعات مرتبط: اخبار داغ و جدید، ،
boy fastfinger
15:7
پنج شنبه 5 تير 1393

033bcd3b8cb0e16e752f5af3f8860897_XL

زومیت - کروم‌کست دانگل کوچکی است که با اتصال به تلویزیون از طریق HDMI یا USB، تصویری که روی نمایشگر گوشی و تبلت وجود دارد را در صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون، نمایش می‌دهد. گوگل بالاخره کروم‌کست و اندروید را پیوند داده و حالا به راحتی می‌توان گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را روی تلویزیون‌های بزرگ مشاهده کرد. جزئیات این خبر را در ادامه بخوانید.دیدن فیلم روی صفحه‌نمایش ۵ یا نهایتاً ۶ اینچی یک گوشی، چندان دلچسب نیست و قطعاً کروم‌کست با انتقال تصویر از گوشی به تلویزیون، مفید واقع می‌شود.

گوگل در نشست Google I/O با نمایش دمویی از انتقال تصویر نرم‌افزار Google Earth و حتی نرم‌افزار فیلم‌برداری اندروید، این خبر خوش را به کاربران اندروید داده که از این پس می‌توانند از کروم‌کست استفاده کنند. تا پیش از این ارتباط بین کروم‌کست و ابزارهای دیگر تنها از طریق مرورگر کروم بود.

راه جدیدی برای ارتباط بی‌سیم بین گوشی و تلویزیون در اندروید پیش رویمان قرار گرفته است ولی این تمام ماجرا نیست. امکان سفارشی کردن تصاویر حالت بی‌کار هم وجود دارد. مثلاً می‌توان تصاویر ذخیره شده در آلبوم‌های گوگل پلاس را جایگزین تصاویر پیش‌فرض کرد. حتی می‌توان تصاویر مربوط به نواحی جغرافیایی خاص را انتخاب کرد. تصاویر ژئوگرافیکی که گوگل انتخاب کرده، همگی کیفیت بالایی دارند و از تابستان امسال در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

ویژگی جالب توجه دیگری که در مورد کروم‌کست مطرح شده این است که حتی اگر شما و دوستانتان به یک شبکه‌ی Wi-Fi متصل نباشید هم می‌توانید تصاویر را روی دانگل متصل به تلویزیون دیگری منتقل کنید. به کلمه‌ی عبور هم نیازی نیست چرا که این بار با توجه به موقعیت مکانی و وارد کردن پین کدی که روی صفحه نمایش داده شده، مراحل اتصال تکمیل می‌شود.

:: موضوعات مرتبط: اخبار داغ و جدید، ،

صفحه قبل 1 صفحه بعد